Pravila privatnosti

Na temelju aktivnosti na našim stranicama, personaliziramo sadržaj stranice tako da prvo pokušavamo pokazati za tebe zanimljiviji sadržaj i proizvode.Klikom na „Razumijem”, ili bilo koju drugu vezu izvan ove poruke, prihvaćaš korištenje kolačića i korištenje prikupljenih podataka u svrhu personalizacije i prikazivanja ciljanog oglašavanja na društvenim mrežama i drugim mjestima. Personalizaciju i ciljano oglašavanje uvijek možete isključiti postavkom privatnosti.

Nemate artikala u svojoj košarici.
Menu

Česta pitanja (FAQ)

Ako vam se tijekom naručivanja proizvoda pojavi bilo kakvo pitanje vam savjetujemo, da najprije pročitate niz najčešćih pitanja koja nam klijenti uobičajeno postavljaju. U slučaju da na vaše pitanje nećete pronaći željeni odgovor, nas možete bilo kada kontaktirati.

 U kakvom vremenskom razdoblju dobijem naručene proizvode?

Vrijeme isporuke ovisi o tome da li je proizvod na zalihama. Dakle, proizvodi koji su na zalihama u Ljubljani vam ih pošaljemo još isti ili slijedeći radni dan – u tom slučaju je rok isporuke uobičajeno 2 radna dana. U koliko ste naručili proizvod koji se nalazi u skladištu kod našeg dobavljača, može rok isporuke potrajati od 7 – 10 radna dana. Kod svakog proizvoda je jasno označen rok isporuke.

 Da li mogu vratiti ili zamijeniti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Proizvode možete zamijeniti za drugi ili tražiti povratak novca u slučaju, da nas o tome obavijestite 14 dana nakon preuzimanja paketa te u koliko je proizvod vraćen u roku 14 dana na adresu GLS Hrvatska - za Pervisio d.o.o., Varaždinska 116, 10360 Popovec. Proizvodi moraju biti zapakirani u originalnoj ambalaži te ne smiju biti oštećeni i na njima ne smiju biti vidljivi znakovi uporabe. U suprotnom zamjena ili vračanje proizvoda nisu mogući. Trošak vračanja proizvoda nosi kupac, pakete sa otkupninom ne prihvaćamo.

 Da li su paketi diskretno zapakirani?

Osiguravamo vam 100 % diskretnost. Naručene proizvode zapakiramo u neutralnu, smeđu kutiju, bez logotipa.

 Koliko iznosi poštarina?

Poštarina za narudžbu, čiji iznos bude manji od 450kn iznosi 30,95kn, dok za narudžbe, čiji iznos je veći od 450kn, vam poštarinu poklanja Corner69.

 Što napraviti, ako za vrijeme isporuke ne budem kod kuće?

U slučaju da vas za vrijeme dostave nema kod kuće, će vam dostavljač u poštanskom sandučiću ostaviti obavijest s kojom možete preuzeti paket kod GLS-a.

 Imate trgovino, kjer si izdelke lahko prej ogledam?

Fizičku trgovinu za sada još nemamo.

 Kakve su mogućnosti plaćanja?

U koliko vaša narudžba iznosi do 1500 KN, možete paket platiti pouzećem, uplatnicom ili putem Paypal-a, dok je za narudžbe čiji iznos je veći od 1500 KN, plaćanje moguće samo putem uplatnice, Paypal-a ili kartice. Kod osobnog preuzimanja paketa je zasada moguće samo plaćanje u gotovini.

 Gdje mogu dobiti popust?

Proizvode na akciji možete pronaći u kategoriji »rasprodaja« , dok kod za popust možete dobiti sa sudjelovanjem u našim nagradnim igrama. Našim klijentima ponekada kod za ostvarivanje popusta pošaljemo i u našim e-novostima.

 Imam problem s naručivanjem proizvoda.

Ako proizvod ne možete naručiti, naš je savjet da prvo još jednom provjerite, jeste li u odgovarajuća polja unijeli sve podatke i da li su isti pravilni. U slučaju da ste se u našoj online trgovini već registrirali, se morate tijekom naručivanja prijaviti s podacima koje ste naveli kod registracije. Također nas možete kontaktirati na info@corner69.hr ako ćete imati bilo kakve probleme s naručivanjem. S radošću ćemo vam pomoći.

 Da li imaju proizvod garanciju?

Svi električni proizvodi imaju garanciju od godine dana.

 Još nikada nisam kupovao u sexshop-u i neznam što bi kupio.

Bez brige! Raduje nas što ste odlučili obaviti kupnju u našoj trgovini i vrlo rado ćemo vam pomoći kod vašeg izbora. Nazovite nas, pošaljite nam e-mail ili postavite pitanje na našoj web stranici.

 Proizvode kupujem za poklon, da li ih možete poslati na drugu adresu?

Dapače! U tom slučaju vam savjetujemo plaćanje putem Paypal-a ili putem bankovnog transfera. Proizvode nakon toga pošaljemo na adresu koju ste naveli u narudžbi – ista se razlikuje od adrese uplatitelja. Sve proizvode koji su kupljeni kao poklon, vam možemo mi zamotati.

Niste pronašli odgovor koji ste tražili?

Postavite pitanje nam na e-mail info@corner69.hr. S radošću ćemo vam pomoći!

Želiš li besplatnu poštarinu?

Uštedi kada kupuješ u našoj trgovini! Prijavi se i primaj bon za besplatnu poštarinu, koju možeš odmah koristiti. Ne propusti ovu jedinstvenu priliku!

Slažem se, da se preneseni podaci koriste, pohranjuju i obrađuju za potrebe direktnog informiranja i komuniciranja s prilagođenim ponudama i sadržajima. Potvrđujem, da sam upoznat sa svojim pravima u odnosu na osobne podatke koje su proslijeđeni.

Discount code