Pravila privatnosti

Na temelju aktivnosti na našim stranicama, personaliziramo sadržaj stranice tako da prvo pokušavamo pokazati za tebe zanimljiviji sadržaj i proizvode.Klikom na „Razumijem”, ili bilo koju drugu vezu izvan ove poruke, prihvaćaš korištenje kolačića i korištenje prikupljenih podataka u svrhu personalizacije i prikazivanja ciljanog oglašavanja na društvenim mrežama i drugim mjestima. Personalizaciju i ciljano oglašavanje uvijek možete isključiti postavkom privatnosti.

Nemate artikala u svojoj košarici.
Menu

Česta pitanja (FAQ)

Ako vam se tijekom naručivanja proizvoda pojavi bilo kakvo pitanje vam savjetujemo, da najprije pročitate niz najčešćih pitanja koja nam klijenti uobičajeno postavljaju. U slučaju da na vaše pitanje nećete pronaći željeni odgovor, nas možete bilo kada kontaktirati.

 U kakvom vremenskom razdoblju dobijem naručene proizvode?

Vrijeme isporuke ovisi o tome da li je proizvod na zalihama. Dakle, proizvodi koji su na zalihama u Ljubljani vam ih pošaljemo još isti ili slijedeći radni dan – u tom slučaju je rok isporuke uobičajeno 2 radna dana. U koliko ste naručili proizvod koji se nalazi u skladištu kod našeg dobavljača, može rok isporuke potrajati od 7 – 10 radna dana. Kod svakog proizvoda je jasno označen rok isporuke.

 Da li mogu vratiti ili zamijeniti proizvode koji mi ne odgovaraju?

Proizvode možete zamijeniti za drugi ili tražiti povratak novca u slučaju, da nas o tome obavijestite 14 dana nakon preuzimanja paketa te u koliko je proizvod vraćen u roku 14 dana na adresu GLS Hrvatska - za Pervisio d.o.o., Varaždinska 116, 10360 Popovec. Proizvodi moraju biti zapakirani u originalnoj ambalaži te ne smiju biti oštećeni i na njima ne smiju biti vidljivi znakovi uporabe. U suprotnom zamjena ili vračanje proizvoda nisu mogući. Trošak vračanja proizvoda nosi kupac, pakete sa otkupninom ne prihvaćamo.

 Da li su paketi diskretno zapakirani?

Osiguravamo vam 100 % diskretnost. Naručene proizvode zapakiramo u neutralnu, smeđu kutiju, bez logotipa.

 Koliko iznosi poštarina?

Poštarina za narudžbu, čiji iznos bude manji od 60,00 € iznosi 3,32 €, dok za narudžbe, čiji iznos je veći od 60,00 €, vam poštarinu poklanja Corner69.

 Što napraviti, ako za vrijeme isporuke ne budem kod kuće?

U slučaju da vas za vrijeme dostave nema kod kuće, će vam dostavljač u poštanskom sandučiću ostaviti obavijest s kojom možete preuzeti paket kod GLS-a.

 Imate trgovinu u kojoj prvo mogu vidjeti proizvode?

Popis naših poslovnica možete pronaći na stranici Trgovine Corner69. No, na ovom mjestu treba naglasiti da nisu svi proizvodi koji su objavljeni na internetu dostupni u trgovini jer to jednostavno nije moguće zbog široke ponude. U svakom slučaju, naše trgovine su dobro opskrbljene, a ljubazni savjetnici pomoći će vam pronaći pravi proizvod za vas.

 Kakve su mogućnosti plaćanja?

U koliko vaša narudžba iznosi do 200 €, možete paket platiti pouzećem, uplatnicom ili putem Paypal-a, dok je za narudžbe čiji iznos je veći od 200 € plaćanje moguće samo putem uplatnice, Paypal-a ili kartice. Kod osobnog preuzimanja paketa je zasada moguće samo plaćanje u gotovini.

 Gdje mogu dobiti popust?

Proizvode na akciji možete pronaći u kategoriji »rasprodaja« , dok kod za popust možete dobiti sa sudjelovanjem u našim nagradnim igrama. Našim klijentima ponekada kod za ostvarivanje popusta pošaljemo i u našim e-novostima.

 Imam problem s naručivanjem proizvoda.

Ako proizvod ne možete naručiti, naš je savjet da prvo još jednom provjerite, jeste li u odgovarajuća polja unijeli sve podatke i da li su isti pravilni. U slučaju da ste se u našoj online trgovini već registrirali, se morate tijekom naručivanja prijaviti s podacima koje ste naveli kod registracije. Također nas možete kontaktirati na [email protected] ako ćete imati bilo kakve probleme s naručivanjem. S radošću ćemo vam pomoći.

 Da li proizvodi imaju garanciju?

Svi električni proizvodi imaju garanciju od godine dana.

 Još nikada nisam kupovao u sexshop-u i neznam što bi kupio.

Bez brige! Raduje nas što ste odlučili obaviti kupnju u našoj trgovini i vrlo rado ćemo vam pomoći kod vašeg izbora. Nazovite nas, pošaljite nam e-mail ili postavite pitanje na našoj web stranici.

 Proizvode kupujem za poklon, da li ih možete poslati na drugu adresu?

Dapače! U tom slučaju vam savjetujemo plaćanje putem Paypal-a ili putem bankovnog transfera. Proizvode nakon toga pošaljemo na adresu koju ste naveli u narudžbi – ista se razlikuje od adrese uplatitelja. Sve proizvode koji su kupljeni kao poklon, vam možemo mi zamotati.

Niste pronašli odgovor koji ste tražili?

Postavite pitanje nam na e-mail [email protected]. S radošću ćemo vam pomoći!

Želiš li besplatnu poštarinu?

Uštedi kada kupuješ u našoj trgovini! Prijavi se i primaj bon za besplatnu poštarinu, koju možeš odmah koristiti. Ne propusti ovu jedinstvenu priliku!

Slažem se, da se preneseni podaci koriste, pohranjuju i obrađuju za potrebe direktnog informiranja i komuniciranja s prilagođenim ponudama i sadržajima. Potvrđujem, da sam upoznat sa svojim pravima u odnosu na osobne podatke koje su proslijeđeni.

Discount code