Pravila privatnosti

Na temelju aktivnosti na našim stranicama, personaliziramo sadržaj stranice tako da prvo pokušavamo pokazati za tebe zanimljiviji sadržaj i proizvode.Klikom na „Razumijem”, ili bilo koju drugu vezu izvan ove poruke, prihvaćaš korištenje kolačića i korištenje prikupljenih podataka u svrhu personalizacije i prikazivanja ciljanog oglašavanja na društvenim mrežama i drugim mjestima. Personalizaciju i ciljano oglašavanje uvijek možete isključiti postavkom privatnosti.

Nemate artikala u svojoj košarici.
Menu

Pravo na odustajanje od ugovora, vračanje proizvoda

Potrošač ima pravo na odustajanje od ugovora u roku 14 dana nakon primitka proizvoda. Potrošač je dužan isporučitelja pismeno obavijestiti putem e-maila info@corner69.hr, da odustaje od ugovora. Obavijest o odustajanju od ugovora može kupac predložiti tvrtki korištenjem obrazaca za odustajanje od ugovora (PDF) ili jasnom izjavom da odustaje od ugovora/kupnje. Jedini trošak koji tereti potrošača kod vračanja proizvoda je trošak vračanja proizvoda. Smatra se da je obavijest o odustajanju pravovremena, u koliko je proizvod vraćen unutar predviđenog roka za odustajanje od ugovora. Tvrtka ne prihvaća pošiljke s otkupninom. Proizvod mora biti vraćen tvrtki najkasnije u roku 14 dana od obavijesti o odustajanju.

Vraćen proizvod mora biti potpuno neoštećen i u nepromjenljivoj količini, jedino ako je proizvod uništen, pokvaren, izgubljen ili se je njegova količina smanjila neovisno od volje potrošača.

U slučaju vračanja proizvoda gdje se je pri kupnji istoga koristio promocijski kod, isporučitelj ne vraća novčana sredstva u visini ostvarenog popusta pri kupnji proizvoda zbog korištenja promocijskog koda.

Iznos ćemo vam vratiti u najkraćem mogućem vremenu odnosno najkasnije u roku 14. dana od primitka vraćenog proizvoda. Novčana sredstva uplaćujemo na transakcijski račun kupca.

Za sve dodatne informacije vezano uz postupak vračanja proizvoda pošaljite e-mail na adresu info@corner69.hr

Ako korisnik vrati proizvod unutar 14 dana te iskoristi pravo na povrat novca, će mu tvrtka isplatiti cjelokupni iznos kupovine (kupovna cijena proizvoda, trošak poštarine te trošak transakcije).

Korisnik može iskoristiti vlastita prava iz naslova tehničke greške, u koliko obavijesti isporučitelja o greški u roku dvaju mjeseca od dana, kada je greška bila otkrivena. Korisnik je dužan isporučitelju detaljno opisati grešku te istome omogućiti provjeru iste. Ako potrošač želi ostvariti pravo na povrat novca za proizvod s tehničkom greškom (tvornička greška) je isporučitelj dužan uplatiti korisniku isključivo kupovnu cijenu proizvoda. Isporučitelj nije odgovoran za tehničke greške na odjeći koja se pojavi nakon dvije godine od isporuke proizvoda.

Greške je tehnička kada:

  1. proizvod nema karakteristike koje su potrebne za njegovu osnovnu funkcionalnost ili za promet;
  2. proizvod nema karakteristike koje su potrebne za posebnu uporabu potrošača koja je bila isporučitelju poznata odnosno bi mu trebala biti poznata;
  3. proizvod nema karakteristike i svojstva koje su bile izričito ili prešutno dogovorene odnosno regulatorne/propisne;
  4. je isporučitelj isporučio proizvod koji se ne uklapa s uzorkom ili modelom, jedino ako je bilo uzorak ili model pokazan isključivo zbog obavijesti .

ko proizvod sadrži tehničku grešku te je korisnik pravilno obavijestio isporučitelja u greški, ima pravo od isporučitelja zahtijevati slijedeće:

  • ukloniti grešku na proizvodu ili
  • vratiti dio plaćenog iznosa su razmjerno s greškom ili
  • proizvod s tehničkom greškom zamijeniti s novim besprijekornim proizvodom ili
  • vratiti uplaćeni iznos kupovne cijene proizvoda.

Mogućnost vračanja ne vrijedi za programsku opremu, audio i video izrađivače ili u slučaj da je korisnik otvorio sigurnosni pečat, upotrijebio proizvode i slično.

Zamjena proizvoda

Ako ste kupili proizvod neodgovarajuće veličine odnosno ste ustanovili da vam općenito ne odgovara, možete isti zamijeniti za drugi proizvod u roku 14 dana nakon što ste obavili kupnju. Proizvod morate neoštećenog poslati na našu adresu te nas obavijestiti za koji proizvod želite zamijeniti. Moguću razliku u cijeni možete doplatiti odnosno vam vratimo na vaš tekući račun.

Kako vratiti naručeni proizvod?

Budući da proizvode prilikom online kupovine nije moguće fizički pogledati, našim klijentima omogućujemo da unutar zakonskih mogućnosti proizvod vrate odnosno ga zamijene. Kako bismo vam omogućili vračanje bez mogućih zapleta, savjetujemo vam da uzmete u obzir slijedeće upute:

  • Ambalažu pažljivo otvorite, te pokušajte što manje oštetiti te ju sadržite u nepromjenljivoj količini.
  • Ako isprobavate odjeću, rublje i kupaće gaće, provjerite odgovarajući veličinu isprobavanje preko druge odjeće i ne na golu kožu.
  • Proizvode koji su namijenjeni vaginalnoj, analnoj te oralnoj uporabi i ostalih proizvoda koji dođu u dodir s tjelesnim tekućinama, zbog zdravstvenih i higijenskih razloga ne možete vratiti nakon jedne uporabe.
  • Prilikom rukovanja s proizvodom može doći do oštećenja istoga, u tom slučaju vračanje proizvoda također nije moguće.
  • Ne otvarajte artikle sa sigurnosnim pečatom – ako je pečat strgan, njihov povrat nije moguć (predmeti audio i video sadržaja)
  • Vidljivi znakovi uporabe (prašina, dlake, ogrebotine, madeži, prljavština) nisu prikladne za vračanje, pošto je higijenski neosporivo.
  • Vidljivi znakovi montaže su oštećenja do kojih može doći prilikom montaže, stoga proizvode ne montirajte, dok niste sigurni da zadovoljavaju vaše potrebe.
  • Proizvodi kupljeni na daljinu nisu prikladni za upotrebu tijekom zakonskog vremena za odustajanje od ugovora

Mogućnost odustajanja od ugovora vam omogućava da proizvod otvorite, pregledate i u koliko vam ne odgovara, odnosno su vaša očekivanja bila drugačija, odustanete od kupnje. Te preporuke ne valjaju u slučaju da je proizvod tijekom kupnje pokvaren odnosno ne radi -> u tom slučaju proizvod odnosno uslugu reklamirate.

Vračanje oštećenog paketa

Ako ste prilikom preuzimanja paketa primijetili da su ili proizvod ili paket fizički oštećeni, u paketu fali sadržaj ili su vidljivi znakovi otvaranja, morate pokrenuti postupak reklamacije kod dobavljača. U najkraćem mogućem vremenu donesite paket kod dostavljača te djelatnike dostavne službe upozorite te ispunite obrazac '' Zapisnik o oštećenju pošiljke''. Zajedno sa dostavljačem ćemo se pobrinuti da će reklamacija biti riješena u najkraćem mogućem vremenu.

Pritužbe

Isporučitelj poštuje valjano zakonodavstvo o zaštiti potrošača. Isporučitelj će se maksimalno truditi ispuniti vlastitu dužnost prema korisniku, uspostaviti učinkovit sistem obrađivanja pritužbi te odrediti ovlaštenu osobu s kojom će se korisnik moći povezati u slučaju nelagodnosti odnosno pitanja nastala uz određenu situaciju. Pritužbe korisnik šalje putem elektronske pošte na adresu info@corner69.hr odnosno na službenu adresu firme. Isporučitelj će u roku 5 radnih dana potvrditi primitak pritužbe te kupca obavijestiti o vremenskom trajanju obrađivanja postupka. Isporučitelj je svjestan da je svojstvo korisničke rasprave njegova nerazmjernost između ekonomske vrijednosti zahtjeva i troškova rješavanja rasprave. To predstavlja također i glavni razlog zbog kojeg korisnik, ako je ikako moguće, izbjegava rješavanje rasprave preko suda. Isporučitelj nastoji moguće rasprave sa korisnikom rješavati sporazumno.

Želiš li besplatnu poštarinu?

Uštedi kada kupuješ u našoj trgovini! Prijavi se i primaj bon za besplatnu poštarinu, koju možeš odmah koristiti. Ne propusti ovu jedinstvenu priliku!

Slažem se, da se preneseni podaci koriste, pohranjuju i obrađuju za potrebe direktnog informiranja i komuniciranja s prilagođenim ponudama i sadržajima. Potvrđujem, da sam upoznat sa svojim pravima u odnosu na osobne podatke koje su proslijeđeni.

Discount code