Opći uvjeti poslovanja web trgovine Corner69

Opći uvjeti poslovanja web trgovine napravljeni su u skladu sa zakonima, preporukama te međunarodnim kodeksima za elektronsko poslovanje. Molimo vas da prije uporabe i obavljanjem kupovine pažljivo pročitate te opće uvijete i u koliko se s njima ne slažete, kupovine nemojte obaviti.

Registraciju ili kupnju koji su korisnici obavili na web stranici ćemo tretirati da su se isti složili sa općim uvjetima poslovanja, obzirom da su opći uvjeti temelj zaključenog ugovora između kupca i trgovca.

Definicija pojmova

  • Isporučitelj je PERVISIO d.o.o., Stegne 23, 1000 Ljubljana
  • Korisnik je osoba koja upotrebljava naš sistem, t.j. kupac u web trgovini
  • Web trgovina je informacijski sustav namijenjen izlaganju te prodaji proizvoda korisniku

Prijava

Tijekom registracije u web trgovinu posjetitelju se dodjeljuje korisničko ime koje glasi njegovoj e-mail adresi te lozinku, koju posjetitelj bira sam. Korisničko ime te lozinka posjetitelja se jasno povezuju s ispunjenim podatcima posjetitelja. Nakon registracije, posjetitelj postaje korisnik te dobiva pravo na obavljanje kupnje. Opći uvjeti poslovanja obuhvaćaju djelovanje web trgovine Corner69, prava korisnika te poslovni odnos između isporučitelja i korisnika.

Isporučitelj se obvezuje obavijestit korisnika o slijedećim informacijama

  1. Identitet tvrtke (ime i sjedište poduzeća, broj registra itd)
  2. Kontaktne podatke koje omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-pošta, telefon)
  3. Esencijalne karakteristike proizvoda odnosno usluga (uključujući usluge održavanja te garanciju)
  4. Raspoloživost proizvoda (za svaki proizvod odnosno uslugu koji se nalaze na web stranici se očekuje isporuka u razumljivom roku)
  5. Uvjeti o isporuci proizvoda odnosno izvršavanje usluge (način, mjesto i rok dostave)
  6. Sve cijene moraju biti točne i jasno određene (također mora biti točno zapisano da li sadrži porez i troškove prijevoza)
  7. Način plaćanja i isporuka
  8. Rok trajanja ponude
  9. Rok unutar kojeg je moguće odustati od ugovora; također i kakve troškove nosi korisnik u slučaju vračanja proizvoda
  10. Postupak o pritužbi mora biti detaljno pojasnjen, uključujući sve podatke o kontaktnoj osobi odnosno službe za pomoć kupcima

Postupak kupovine

1. Narudžba zaprimljena

Nakon izvršene narudžbe kupac putem e-maila zaprimi obavijest o zaprimljenoj narudžbi. U tom segmentu ima kupac u roku sat vremena mogućnost odustati od narudžbe. Kupac ima mogućnost na web stranici isporučitelja pratiti sve podatke o statusu te sadržaju narudžbe.

2. Narudžba potvrđena

U slučaju da kupac ne odustane od narudžbe, isporučitelj narudžbu obradi i provjeri raspoloživost naručenih proizvoda te narudžbu potvrdi odnosno s određenim razlogom odbije. Isporučitelj može zbog provjerljivosti podataka nazvati kupca na njegov kontaktni broj. Nakon što je narudžba potvrđena sa strane isporučitelja, kupac je obaviješten putem e-mail-a o predviđenom roku isporuke. Ugovor o kupljenom proizvodu između isporučitelja i kupca je u tom segmentu neopozivo sklopljen.

3. Paket otpremljen

Isporučitelj u dogovorenom roku pripremi paket, pošalje i obavijesti kupca putem e-mail-a. Isporučitelj u e-mailu obavijesti kupca o postupku vraćanja proizvoda i kome se može obratiti u slučaju kašnjenja isporuke i u slučaju apelacije.

Pravo na odustajanje od ugovora, vračanje proizvoda

Potrošač ima pravo na odustajanje od ugovora u roku 14 dana nakon primitka proizvoda. Potrošač je dužan isporučitelja pismeno obavijestiti (putem e-maila odnosno po pošti) da odustaje od ugovora. Obavijest o odustajanju od ugovora može kupac predložiti tvrtki korištenjem obrazaca za odustajanje od ugovora (PDF) ili jasnom izjavom da odustaje od ugovora/kupnje. Jedini trošak koji tereti potrošača kod vračanja proizvoda je trošak vračanja proizvoda. Smatra se da je obavijest o odustajanju pravovremena, u koliko je proizvod vraćen unutar predviđenog roka za odustajanje od ugovora. Tvrtka ne prihvaća pošiljke s otkupninom. Proizvod mora biti vraćen tvrtki najkasnije u roku 14 dana od obavijesti o odustajanju.

Vraćen proizvod mora biti potpuno neoštećen i u nepromjenljivoj količini, jedino ako je proizvod uništen, pokvaren, izgubljen ili se je njegova količina smanjila neovisno od volje potrošača.

Potrošač nema pravo odustati od ugovora u slučaju ugovora čiji je predmet roba koja zbog svoje prirode nije prikladna za povrat. Na primjer, povrat proizvoda kod kojih je sigurnosni pečat slomljen, uklonjen ili na drugi način oštećen ili proizvoda kod kojih je otvoren ili uništenu ambalažu ili foliju koja štiti proizvod od izravnog dodira s kožom ili za proizvode za koje ne možemo sa sigurnošću tvrditi da nisu korišteni. Povrat ovih proizvoda nije moguć radi osiguranja higijene i zaštite zdravlja.

Potrošač je dužan obavijestiti ponuđača najkasnije u roku od 8 dana od primitka paketa o krivo primljenim proizvodima, pogrešnoj količini proizvoda ili dijelovima proizvoda koji nedostaju. Naknadne reklamacije na sadržaj paketa odn proizvodi neće nužno biti prepoznati.

U slučaju vračanja proizvoda gdje se je pri kupnji istoga koristio promocijski kod, isporučitelj ne vraća novčana sredstva u visini ostvarenog popusta pri kupnji proizvoda zbog korištenja promocijskog koda.

Iznos ćemo vam vratiti u najkraćem mogućem vremenu odnosno najkasnije u roku 14. dana od primitka vraćenog proizvoda. Novčana sredstva uplaćujemo na transakcijski račun kupca.

Potrošač je dužan najkasnije u roku od 8 dana od primitka paketa obavijestiti ponuđača o krivo primljenim proizvodima, pogrešnoj količini proizvoda ili dijelovima proizvoda koji nedostaju. Naknadne reklamacije na sadržaj paketa odn proizvoda neće biti nužno priznate.

Za sve dodatne informacije vezano uz postupak vračanja proizvoda pošaljite e-mail na adresu info@corner69.hr.

Ako korisnik vrati proizvod unutar 14 dana te iskoristi pravo na povrat novca, će mu tvrtka isplatiti cjelokupni iznos kupovine (kupovna cijena proizvoda, trošak poštarine te trošak transakcije).

Korisnik može iskoristiti vlastita prava iz naslova tehničke greške, u koliko obavijesti isporučitelja o greški u roku dvaju mjeseca od dana, kada je greška bila otkrivena. Korisnik je dužan isporučitelju detaljno opisati grešku te istome omogućiti provjeru iste. Ako potrošač želi ostvariti pravo na povrat novca za proizvod s tehničkom greškom (tvornička greška) je isporučitelj dužan uplatiti korisniku isključivo kupovnu cijenu proizvoda. Isporučitelj nije odgovoran za tehničke greške na odjeći koja se pojavi nakon dvije godine od isporuke proizvoda.

Greške je tehnička kada:

  1. proizvod nema karakteristike koje su potrebne za njegovu osnovnu funkcionalnost ili za promet;
  2. proizvod nema karakteristike koje su potrebne za posebnu uporabu potrošača koja je bila isporučitelju poznata odnosno bi mu trebala biti poznata;
  3. proizvod nema karakteristike i svojstva koje su bile izričito ili prešutno dogovorene odnosno regulatorne/propisne;
  4. je isporučitelj isporučio proizvod koji se ne uklapa s uzorkom ili modelom, jedino ako je bilo uzorak ili model pokazan isključivo zbog obavijesti .

ko proizvod sadrži tehničku grešku te je korisnik pravilno obavijestio isporučitelja u greški, ima pravo od isporučitelja zahtijevati slijedeće:

  • ukloniti grešku na proizvodu ili
  • vratiti dio plaćenog iznosa su razmjerno s greškom ili
  • proizvod s tehničkom greškom zamijeniti s novim besprijekornim proizvodom ili
  • vratiti uplaćeni iznos kupovne cijene proizvoda.

Ukoliko proizvod više ne radi, očišćenog, preporučeno, bez odkupnine vratite/šaljite na našu adresu: GLS Hrvatska - za Pervisio d.o.o., R-Stupničke šipkovine 22, 10255 Donji Stupnik. Ukoliko je proizvod zaprljan, nećemo ga pregledati već ga vraćamo na vašu adresu.

Načini plaćanja

Isporučitelj omogućuje slijedeće načine plaćanja:

  • pouzećem dostavljaču prilikom preuzimanja paketa
  • bankovnim prijenosom sredstava na račun isporučitelja putem UPN obrasca (uporaba online bankarstva ili pošte)
  • kreditnom karticom
  • PayPal plaćanjem na račun isporučitelja

Isporučitelj kupcu izda račun na trajnom mediju s jasno prikazanim troškovima i porezima.

U slučaju narudžbe, čiji iznos je viši od 200 €, plaćanje pouzećem u gotovini nije moguće. Tada je prikladan način plaćanja putem bankovnim prijenosom sredstava, PayPal plaćanjem ili plaćanje kreditnom karticom.

Popusti, promocije i druge pogodnosti (npr. Besplatna dostava) nisu kumulativni.

Rok isporuke

Rok isporuke za proizvode koji su na zalihama je 3-5 radna dana. Uobičajeno su ti proizvodi poslani još isti dan i dostavljeni slijedeći radni dan. Rok isporuke za proizvode koji nisu na zalihama je 15 radna dana (uobičajeno 10 radna dana) nakon što je narudžba prihvaćena. U slučaju dužeg roka isporuke, isporučitelj je dužan korisnika o istome obavijestiti putem e-mail-a odnosno telefonskog razgovora.

Dostava

Isporučitelj će proizvod odnosno uslugu korisniku dostaviti u dogovorenom roku.

Ugovorni partner za isporuku pošiljki je GLS, međutim isporučitelj ima pravo na odabir druge dostavne službe u koliko smatra da će ista dostaviti proizvode učinkovitije.

Dostava i pakiranje su zabilježeni na računu odvojeno od prodajne cijene proizvoda, te su vidljivi u odvojenoj postavci. Za narudžbe iznad određenog iznosa su pakiranje i dostava besplatni. Za više informacija saznajte u kategoriji Dostava.

Valjanost ponude

Pri kupnji valjaju cijene u trenutku potvrde narudžbe. Sve cijene sadrže PDV. Cijene u online trgovini se mogu promijeniti bez prethodne obavijesti.

Slike mogu biti simbolične i ne odražavaju uvijek u cijelosti realno stanje.

Ponuda proizvoda objavljena u online trgovini vrijedi do izdanja otkaza odnosno do prodaje zaliha.

Online trgovina Corner69 sklapa ugovore na slovenskom jeziku.

Cijene

Cijene valjaju u trenutku potvrde narudžbe i nemaju unaprijed fiksiranu valjanost.

Cijene valjaju u slučaju plaćanja sa jednim od gore navedenim načinom plaćanja te gore navedenim uvjetima.

Unatoč izvanrednim naporom osiguranja ažurnih i točnih podataka, postoji mogućnost neispravnog podatka o cijeni artikla. U tom slučaju ili u slučaju da se cijena proizvoda promjeni tijekom obrade narudžbe, će isporučitelj kupcu omogućiti odustajanje od ugovora te istome omogućiti rješenje koje će nuditi obostrano zadovoljstvo.

Kupoprodajni ugovor između ponuditelja i kupca je sklopljen u trenutku kada isporučitelj potvrdi narudžbu (kupac zaprimi elektronsku poruku koja sadrži obavijest o predaji paketa dostavljaču odnosno mogućnost osobnog preuzimanja paketa na licu mjesta isporučitelja). Od tog trenutka su sve cijene i drugi uvjeti fiksirani te vrijede također za isporučitelja kao i za kupca.

Bodovi lojalnosti

Uz svaku kupnju ili ako ste stavili svoje mišljenje kao registrirani korisnik primili ste bodove lojalnost, tako da prije kupnje ili davanja mišljenja svakako se prijavite u svoj račun. Korisnici koji nisu registrirani neće dobiti bodove lojalnosti.

Svaki puni 1 € znači 1 bod, na primjer, za kupnju od 52,95 €, korisnik prima 52 bodova lojalnosti. U slučaju kupnje nekoliko proizvoda, bodovi se zbrajaju za svaki proizvod posebno, na primjer, proizvod 6,95 € je 6 bodova i proizvod 24,95 € je 24 bodova, ukupno 30 bodova.

Bodovi se automatski dodaju na online račun u našoj trgovini kada je narudžba dovršena (poslana i primljena).

Korisnik može otkupiti ove bodove na sljedećoj kupnji, pri čemu svakih 10 bodova znači 0,5 € popust. Možete iskoristiti sve svoje bodove do 50% kupnje.

Budući da nam je mišljenje korisnika važno moguče je dobiti ekstra bodove lojalnosti svaki put kada napišete mišljenje o proizvodu u našoj trgovini. Svako napisano i nakon pregleda administratora, objavljeno mišljenje donosi 10 bodova. Zadržavamo pravo da mišljenja ne objavljujemo iz bilo kojeg razloga.

Sigurnost

Isporučitelj upotrebljava prikladna tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i pohranjivanja osobnih podataka, narudžbi te plaćanja. Kako bismo osigurali najveću moguću zaštitu, online trgovina je zaštićena sa 256 bitnim SSL certifikatom kojeg je izdala ovlaštena organizacija.

Komunikacija

Isporučitelj ima pravo stupiti u kontakt s korisnikom koristeći komunikacijska sredstva na daljinu pod uvjetom da korisnik na vlastitu volju pristane na tu vrstu komunikacije. Pod to se smatra samovoljnu prijavu na e-novosti koristeći obrazac u online trgovini, registraciju, obavljenu kupnju, prijavu na nagradne igre ili druge promocije odnosno zahtjev za prijavu koristeći druga komunikacijska sredstva.

Uporaba osobnih podataka

Isporučitelj ima pravo koristiti sve osobne podatke čiju uporabu i obradu je korisnik sam dozvolio u svrhe direktnog marketinga.

Isporučitelj može osobne podatke koristiti za marketing bilo koje usluge unutar tvrtke.

Pod pojmom dozvoljene za uporabu brojimo prijavu na e-novosti upotrebom obrasca u online trgovini, registraciju, obavljenu kupnju, prijavu na nagradne igre ili druge promocije odnosno zahtjev za prijavu koristeći druga komunikacijska sredstva.

Isporučitelj jamči za sve promidžbene poruke slijedeće:

  1. promidžbene poruke su jasno i nedvojbeno identificirane kao marketinške
  2. pošiljatelj svih promidžbenih poruka je jasno vidljiv
  3. različite akcije, promocije i druge marketinške tehnike će biti identificirane kao marketinške
  4. isporučitelj će savjesno poštivati želju korisnika ako će isti izričito zahtijevati da ne želi više primati promidžbene poruke od isporučitelja

Dob pristanka

Naručivanjem proizvoda u trgovini potvrđujete da navršavate odgovarajuću zakonsku dob za kupovinu određenih proizvoda koji su objavljeni u online trgovini. Ako utvrdimo da ne ispunjavate uvjete o zakonsko određenoj dobi, vašu narudžbu nismo dužni izvršiti.

Zaštita osobnih podataka

Isporučitelj će osobne podatke čuvati i upravljati u skladu sa zakonom. Za više informacija o zaštiti osobnih podataka pogledajte u odjeljku Zaštita podataka.

Arhiviranje ugovora

Ugovor sklopljen između isporučitelja i korisnika je trajno pohranjen kod tvrtke PERVISIO d.o.o., Stegne 23, 1000 Ljubljana.

Pritužbe

Isporučitelj poštuje valjano zakonodavstvo o zaštiti potrošača. Isporučitelj će se maksimalno truditi ispuniti vlastitu dužnost prema korisniku, uspostaviti učinkovit sistem obrađivanja pritužbi te odrediti ovlaštenu osobu s kojom će se korisnik moći povezati u slučaju nelagodnosti odnosno postaviti pitanja vezano uz određenu situaciju. Pritužbe korisnik šalje putem elektronske pošte na adresu info@corner69.hr odnosno na službenu adresu firme. Isporučitelj će u roku 5 radnih dana potvrditi primitak pritužbe te kupca obavijestiti o vremenskom trajanju obrađivanja postupka. Isporučitelj je svjestan da je svojstvo korisničke rasprave njegova nerazmjernost između ekonomske vrijednosti zahtjeva i troškova rješavanja rasprave. To predstavlja također i glavni razlog zbog kojeg korisnik, ako je ikako moguće, izbjegava rješavanje rasprave preko suda. Isporučitelj nastoji moguće rasprave sa korisnikom rješavati sporazumno.

Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova

U skladu sa zakonskim propisima, ne priznajemo nijednog pružatelja usluga izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova kao nadležnog za rješavanje potrošačkog spora koji bi potrošač mogao pokrenuti u skladu sa Zakonom o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova. Pervisio d.o.o., kao pružatelj robe i usluga koji omogućava internetsku trgovinu na području Slovenije, na svojoj internetskoj stranici objavljuje elektronsku poveznicu na platformu za internetsko rješavanje potrošačkih sporova (IRPS). Platforma je dostupna potrošačima na internetskoj stranici europa.eu.

Isključenje odgovornosti

Isporučitelj ima pravo onemogućiti web stranicu ili onemogućiti dostup do iste zbog tehničkih ili drugih problema odnosno redovnog uzdržavanja, što podjednako znači onemogućenje odnosno otežana uporaba online trgovine. Isporučitelj nije odgovoran za vračanje moguće nastale štete odnosno troškova, koje je korisnik pretrpio zbog prestanka rada, nedjelovanja ili otežane uporabe iste. Isporučitelj ne jamči točnosti, potpunosti i pravilnosti sadržaja objavljenog na web stranici niti preuzima odgovornost za štetu koju bi korisnik mogao otrpjeti zbog oslanjanja na sadržaj online trgovine.

Isporučitelj ne odgovara za štetu koja može uzrokovati štetu na korisničkoj strojnoj opremi, programskoj opremi ili drugoj opremi zbog korištenja web stranice. Korisnik je dužan osigurati sam sebi prikladnu zaštitu programske opreme (antivirusni program itd) prije nego što dostupa do web stranice i njezinog sadržaja.

Svaki korisnik se kupnjom i kontaktnima podatcima slaže s općim uvjetima poslovanja i dozvoljava isporučitelju daljnje kontaktiranje putem telefona, običnoj pošti ili elektronskoj pošti s namjerom obavještavanja o novostima, pogodnostima i sličnim sadržajem. U slučaju neslaganja s kontaktiranjem, kupac mora pismeno obavijestiti tvrtku koristeći se elektronske ili obične pošte.

Trgovina s erotskim dodacima i odjećom Corner69 osnovana je 2011. godine s željom da našim kupcima pružimo široku ponudu proizvoda koji na neki način donose užitak, a ujedno nude izvrsno korisničko iskustvo u online kupovini.
awards/web_challenger_award.png