Potrošač ima pravo na odustajanje od ugovora u roku 14 dana nakon primitka proizvoda. Potrošač je dužan isporučitelja pismeno obavijestiti putem e-maila info@corner69.hr, da odustaje od ugovora. Obavijest o odustajanju od ugovora može kupac predložiti tvrtki korištenjem obrazaca za odustajanje od ugovora (PDF) ili jasnom izjavom da odustaje od ugovora/kupnje. Jedini trošak koji tereti potrošača kod vračanja proizvoda je trošak vračanja proizvoda. Smatra se da je obavijest o odustajanju pravovremena, u koliko je proizvod vraćen unutar predviđenog roka za odustajanje od ugovora. Tvrtka ne prihvaća pošiljke s otkupninom. Proizvod mora biti vraćen tvrtki najkasnije u roku 14 dana od obavijesti o odustajanju.
Vraćen proizvod mora biti potpuno neoštećen i u nepromjenljivoj količini, jedino ako je proizvod uništen, pokvaren, izgubljen ili se je njegova količina smanjila neovisno od volje potrošača.
U slučaju vračanja proizvoda gdje se je pri kupnji istoga koristio promocijski kod, isporučitelj ne vraća novčana sredstva u visini ostvarenog popusta pri kupnji proizvoda zbog korištenja promocijskog koda.
Iznos ćemo vam vratiti u najkraćem mogućem vremenu odnosno najkasnije u roku 14. dana od primitka vraćenog proizvoda. Novčana sredstva uplaćujemo na transakcijski račun kupca.
Za sve dodatne informacije vezano uz postupak vračanja proizvoda pošaljite e-mail na adresu info@corner69.hr
Ako korisnik vrati proizvod unutar 14 dana te iskoristi pravo na povrat novca, će mu tvrtka isplatiti cjelokupni iznos kupovine (kupovna cijena proizvoda, trošak poštarine te trošak transakcije).
Korisnik može iskoristiti vlastita prava iz naslova tehničke greške, u koliko obavijesti isporučitelja o greški u roku dvaju mjeseca od dana, kada je greška bila otkrivena. Korisnik je dužan isporučitelju detaljno opisati grešku te istome omogućiti provjeru iste. Ako potrošač želi ostvariti pravo na povrat novca za proizvod s tehničkom greškom (tvornička greška) je isporučitelj dužan uplatiti korisniku isključivo kupovnu cijenu proizvoda. Isporučitelj nije odgovoran za tehničke greške na odjeći koja se pojavi nakon dvije godine od isporuke proizvoda.
Greške je tehnička kada:
ko proizvod sadrži tehničku grešku te je korisnik pravilno obavijestio isporučitelja u greški, ima pravo od isporučitelja zahtijevati slijedeće:
Mogućnost vračanja ne vrijedi za programsku opremu, audio i video izrađivače ili u slučaj da je korisnik otvorio sigurnosni pečat, upotrijebio proizvode i slično.
Ako ste kupili proizvod neodgovarajuće veličine odnosno ste ustanovili da vam općenito ne odgovara, možete isti zamijeniti za drugi proizvod u roku 14 dana nakon što ste obavili kupnju. Proizvod morate neoštećenog poslati na našu adresu te nas obavijestiti za koji proizvod želite zamijeniti. Moguću razliku u cijeni možete doplatiti odnosno vam vratimo na vaš tekući račun.
Roba se vraća prodavatelju na adresu:
GLS Hrvatska - za Pervisio d.o.o.
R-Stupničke šipkovine 22
10255 Donji Stupnik
Tvrtka ne prihvaća pošiljke s otkupninom.Trošak poštarine za povrat robe je na strani kupca.
Budući da proizvode prilikom online kupovine nije moguće fizički pogledati, našim klijentima omogućujemo da unutar zakonskih mogućnosti proizvod vrate odnosno ga zamijene. Kako bismo vam omogućili vračanje bez mogućih zapleta, savjetujemo vam da uzmete u obzir slijedeće upute:
Ukoliko proizvod više ne radi, očišćenog, preporučeno, bez odkupnine vratite/šaljite na našu adresu: GLS Hrvatska - za Pervisio d.o.o., R-Stupničke šipkovine 22, 10255 Donji Stupnik. Ukoliko je proizvod zaprljan, nećemo ga pregledati već ga vraćamo na vašu adresu.
Mogućnost odustajanja od ugovora vam omogućava da proizvod otvorite, pregledate i u koliko vam ne odgovara, odnosno su vaša očekivanja bila drugačija, odustanete od kupnje. Te preporuke ne valjaju u slučaju da je proizvod tijekom kupnje pokvaren odnosno ne radi -> u tom slučaju proizvod odnosno uslugu reklamirate.
Ako ste prilikom preuzimanja paketa primijetili da su ili proizvod ili paket fizički oštećeni, u paketu fali sadržaj ili su vidljivi znakovi otvaranja, morate pokrenuti postupak reklamacije kod dobavljača. U najkraćem mogućem vremenu donesite paket kod dostavljača te djelatnike dostavne službe upozorite te ispunite obrazac '' Zapisnik o oštećenju pošiljke''. Zajedno sa dostavljačem ćemo se pobrinuti da će reklamacija biti riješena u najkraćem mogućem vremenu.
Isporučitelj poštuje valjano zakonodavstvo o zaštiti potrošača. Isporučitelj će se maksimalno truditi ispuniti vlastitu dužnost prema korisniku, uspostaviti učinkovit sistem obrađivanja pritužbi te odrediti ovlaštenu osobu s kojom će se korisnik moći povezati u slučaju nelagodnosti odnosno pitanja nastala uz određenu situaciju. Pritužbe korisnik šalje putem elektronske pošte na adresu info@corner69.hr odnosno na službenu adresu firme. Isporučitelj će u roku 5 radnih dana potvrditi primitak pritužbe te kupca obavijestiti o vremenskom trajanju obrađivanja postupka. Isporučitelj je svjestan da je svojstvo korisničke rasprave njegova nerazmjernost između ekonomske vrijednosti zahtjeva i troškova rješavanja rasprave. To predstavlja također i glavni razlog zbog kojeg korisnik, ako je ikako moguće, izbjegava rješavanje rasprave preko suda. Isporučitelj nastoji moguće rasprave sa korisnikom rješavati sporazumno.
U skladu sa zakonskim propisima, ne priznajemo nijednog pružatelja usluga izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova kao nadležnog za rješavanje potrošačkog spora koji bi potrošač mogao pokrenuti u skladu sa Zakonom o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova. Pervisio d.o.o., kao pružatelj robe i usluga koji omogućava internetsku trgovinu na području Slovenije, na svojoj internetskoj stranici objavljuje elektronsku poveznicu na platformu za internetsko rješavanje potrošačkih sporova (IRPS). Platforma je dostupna potrošačima na internetskoj stranici europa.eu.